29 Temmuz 2012

İKİ CAMİ ARSINDA AŞK _ Mürvet Sarıyıldız


             
                         İnanılmaz bir AŞK öyküsü 'Mimar Sinan ve Mihrimah Sultan'... İnsan, bu aşkı; her yerde dinlemekten, okumaktan  büyük bir keyif alıyor. Sinan'ın yaptıkları! aslında anlatılamayacak kadar büyük bir AŞK ile karşı karşıyayız. Kitabı hemen okuyup aşkın içinde bulmak istedim kendimi ama maalesef umduğumu bulamadım bu kitapta. Eksik olan bir şeyler vardı sanki! o büyük aşkı tam olarak hissedemedim, aşkın  büyüsüne kaptıramadım kendimi. Her şey çok basitçe o kadar sıradan gibi anlatılmış ki inanamadım. Ama yine de elimden bırakamadım bu AŞK'ı bilmek okumak ne olursa olsun güzel bir his... 
                         
                         18 yaşında kendi arzusu ile devşirilip payitahtta getirilen Sinan, Karaboğdan Seferi sırasında gördüğü Mihrimah Sultan'a aşık olur. Bu ASK, Sinan'a önce Prut Nehrini on üç günde geçilecek olan köprüyü yaptırır...... Özellikle de aşkını Edirnekapı ve Üsküdar'da yaptığı iki cami arasına gizler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder