2 Ağustos 2013

İKİ FİLM BİRDEN :) ''DEFİNİTELY, MAYBE'', ''NO STRİNGS ATTACHED''


      Evde olmak insanın kendine daha fazla vakit ayırabilmesine sebep oluyor. Tabiki bir yandan da ramazan oluşundan kaynaklanıyor. Eğlenceni sen kendin yapmak zorundasın! Ee bende bu durumlardan en iyi şekilde faydalanıyorum. Uzun zamandır yapmadığım şeyler olduğunu fark ettim. Ne zamandır sinemaya gitmiyordum mesela. Ramazanda zaten evden çıkmaya niyetimde hiç olmadığından, sinema fikride yalan oluyordu. En iyi yol sinemayı evime getirmek diye düşündüm. Açtım baktım arşivime, film seçmek zor iş :), ne izleyebilirim diye. Nedense bu filmler gözüme çarptı. ''Definitely,Maybe'' (Kesinlikle,Belki) ve ''No Strings Attached''(Bağlanmak Yok) tercihlerim oldu :). Bu arada ilk filmim çok manidar oldu sanki. Şu sıralar hep belkiler içerisinde yaşadığımdan olabilir, kim bilir? Hemen geçiyorum filmlerime. Seçimlerim gerçekten çok ama çok başarılı olmuş bu arada :)) Ayıptır söylemesi.

Yönetmen: Adam Brooks
Oyuncular: Ryan Reynolds, Isla Fisher, Elizabeth Banks, 
                 Rachel Weisz
Film Türü: Romantik Komedi
Vizyon Tarihi: 2008
Süre: 1 saat 52dk

     Güzel, eğlenceli ve gününüze keyif katacak bir film. Sevdim ben bu filmi :)) Her türlü film izlerim ama Romantik komediler olmadan olmaz diyenlerdenseniz. Bu filmi izlemeden geçmeyin derim. Ben romantik komedileri izleyince keyifleniyorum. Bu filmleri izleyince de keyfim yerine geldi. Birazda filmimizin konusundan bahsetmek istiyorum. Will, boşanmanın eşiğinde bir adamdır. Bu boşanmanın sebeplerini araştıran bir de kızı vardır. Birgün okuldan eve döndüklerinde; kızı Will'e annesine nasıl aşık olduğunu sorar ve aralarındaki ilişkiyi anlatmasını ister. Will ise kızına tüm gerçeği bir hikayeye dönüştürerek ve kahramanlara yeni isimler vererek anlatmaya başlar. Geçmişten gelen bir aşk, her şeye rağmen ayakta kalabilir mi? İki insan için herşey bitmişken, gelecek için umut var mıdır? 




Yönetmen: Ivan Reitman
Oyuncular: Natalie Portman, Ashton Kutcher, Kevin Kline
Film Türü: Romantik Komedi
Vizyon Tarihi: 2011
Süre: 1 saat 50dk

     Bu filmimiz romantizmden çok, biraz daha cinsel içerikli olmuş sanki. Yani keyif vermiyor değil film eğlenceli güldürüyor ama beklentileriniz karşılığını vermeyebilir. Tamamen size ve filmden ne beklediğinize bağlı. Diğer bir yandan da oyuncuların kalitesi filmi izletmeye yetiyor. Ben severek izledim, keyifte aldım bakalım siz ne düşüneceksiniz. Yıllar önce bir kamp zamanında tanışan Emma ve Adam'ın yolları sürekli kesişmektedir. Sürekli olarak tesadüfen karşılaşan bu ikilinin arasındaki bağlantı hiç kopmuyor. En sonunda da birbirlerine duygusal olarak bağlanmadan sadece cinselliğe dayalı bir ilişki yaşamaya karar veriyorlar. Bu karar başlangıçta çok güzel bir karar gibi gelse de; onlar için beklenmedik bir son demekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder