18 Aralık 2012

LEYLEKLERİN UÇUŞU _ Jean-Christophe Grange



    Yine bir muhteşem GRANGE kitabı. Her kitabı kusursuzz ayrı bir heyecan :) J-C. Grange her kitap severin mutlaka okunmalı olduğu bir yazar bence. Bu kitabında da okuyanları şaşırtmaya, hikayenin içine hapsetmeye devam ediyor... Gerilim yakanızı bırakmıyor. Kapılıp gidiyorsunuz. Kendinizce olayı kurgulayıp, hikayeyi tamamlamaya çalışıyorsunuz her sayfada.  


     Leylekler her yıl Avrupa'dan Afrika'ya göç ederler. Fakat bu kez bir farklılık vardır. Leylekler geri dönmemiştir. Bunun üzerine kuş bilimci Max Böhm, Louis Antioche ile bir anlaşma yapar. kuşların göç yollarını takip etmesini ve kuşların neden geri dönmediğini ögrenmesini ister. Ama bu yolculuk göründüğü kadar masum olmayacaktır... Bu teklifi kabul eden Louis, her gittiği yerde esrarengiz ölümlerle karşılaşır, olaylar karışmaya başlar ve işler çığırından çıkar. Sonunda kendini de katillerin arasında bulur...


     Bu kitabı okudukça leyleklerin hiçte göründükleri kadar masum olmadığını anlayacaksınız!!

6 yorum:

  1. En sevdiğim ikinci Grange kitabı.Çok güzel bir kurgusu vardı,özellikle leyleklerin o iş için kullanılması çok güzeldi.Ama benim favorim,siyah kan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz siyah kanı okuyamadım aldım vee beni bekliyor :) Daha sıra gelmedi bi türlü. Ama ben bu adamın bütün kitaplarını okumaya bayılıyorumm hepsii cokk cokk güzel buraya yazmadım ama kızıl nehirler kurtlar imparatorluğuu hepsi güzel değilmiydi ama??

      Sil
  2. benim de kızıl nehirler ve kurtlar imparatorluğundan sonra sevdiğim üçüncü grange romanı....gerilimin dozu çok güzel ayarlanmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi polisiye gerilim herşey çok yerli yerinde bencede. zaten okuduğum her kitabı beni yazımına, kitaplarına hayran bırakmaya devam ediyor :)

      Sil
  3. Nerede kızıl nehirler neredeee :D

    YanıtlaSil
  4. ya yokk ama bulamıom evde yaa ya birine verdim yada birinden almıstım hatırlayamıom :(

    YanıtlaSil