15 Nisan 2013

BAHAR MI ÇARPTI yoksa TEMBELLİK Mİ?

    


    Tazelenmek yenilenmek baharla birlikte huzur bulmak çok güzel! Gel gör ki bahar geldi ben bi tembel oldum, hiçbir şeye vakit ayıramaz hale geldim. Nedense canım hiç birşey yapmak istemiyoorr. Yatttt, uyu uyu uyu.. Bu kadar tüm zevkim buydu bundan birkaç hafta öncesine kadar. Gerçi şimdilerde toparlandım. İyi hissediyorum kendimi. Keyifliyim. İzmir güzel, hava güzel ve en sevdiklerimleyim. Tatlı heyecanlar için koşuşturduk bu aralarda birde. Nişanımız oldu, bebek mevlütlerimiz derken baya da yoğun zamanlar geçirdik. Eee daha ne olsun :) 

     Ne zamandır ne kitaplarıma, nede başka işlerime vakit ayıramadım, yazamadım bir şeyler yapamadım! Ama hep aklımı kemirdi durdu. Nefes alıp kendime dönmeliydim .  Galiba yavaş yavaş yapıyorum bunu. Kendime geliyorum. Zevk aldığım şeyleri yapıyorum. Bunu da bir blog yazısıyla paylaşayım istedim! Yine beraber yine burada olmak güzel ve çok da keyifli. Uzak kaldığım günlerde yaptıklarımı yavaş yavaş paylaşacağım. Bunun içinde ayrı bir heyecan ve keyif duyuyorum :) 
Hepimize güzeeell bir hafta ve sıcak bol güneşli bir bahar ve nisan ayı diliyorum :) Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. e hoşgeldin o zamannnn
    bn de kendime gelsem artık çok iyi olacak:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazz geliyorr, toparlanma vaktidir bu vakit!
      Had,i bize kendimize dönüp, iyi şeyler düşünelim ve en güzellerini yaşayalım sonrada tüm iyilikleri paylaşalım :)

      Sil
    2. evet sanırım bunu denemeliyim:)

      Sil
  2. Karar verdiysen bitmiştir bu iş bol keyifli günlerin olsun...

    YanıtlaSil
  3. Selam.
    Bazen insanın canı boşta kalmak istiyor diye düşünüyorum. Birde üztüne bahar dönemi gelince daha bir rehavet çöküyor. Yeni haberlerinizi bekliyorum.
    Görüşmek üzere, iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  4. bende de aynı durum var, ama nisan bereketi ile gelip hepimizin içini açacak hissediyorum :)

    YanıtlaSil