20 Şubat 2014

RASTLANTI YOKTUR, NEDEN VARDIR _ Nuray Sayarı

      


 Mutlu günler efendimm :) Bir kitabımızın daha okunup sonuna gelinmesiyle, benimde sizlere onu anlatmam şart olur. Hemen kısaca size kitapla tanışmamı anlatmak istiyorum. İzmirin o güzel Kordonun da Arma Kitap Cafe adlı mekanda otururken, duramadım hemen kitaplara göz attım. Bir kaç kitap kucağımda toplamıştım ki o kapağı gördüm. Kapağında; ''Rastlantı Yoktur Neden Vardır'' yazıyordu. Benim o kitaba elimin gitmesi de onu almam da orada bulunmamda rastlantı değildi biliyorum. Etkilenmiştim, doğruydu. Herşeyin bir nedeni vardı. Var oluşumuzun olduğu gibi. Hayatta hiçbir şey öylesine olmazdı, olamazdı. O gün bu kitaba karşı içimde garip bir şekilde benim olsun isteği duydum. Benim olmalıydı, alıp okumalıydım. Zaten bir zaman sonrada aldım kitabımı. Fakat okumaya başlamam biraz daha uzun sürdü. Ve sonunda bitti. Huzurla okudum. O gün bu kitapla karşılaşmamın bir nedeni olduğunu, bugün çok daha iyi anlıyorum. Hatta kitabımı bugüne kadar okumamında benim için şans olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Bazen insanın okuduğunu anlayabilmesi ve hayatında bir yere koyabilmesi için algılarının açılması gerekiyormuş. Kimi zaman çekilen sıkıntılar algımızı arttıyor, kimi zamanda isteklerimiz. Şunu biliyorum ki sıkıntı çekmeden hayalini kurduğunuz şeye ulaşamıyorsunuz. Oyüzden diyorum ki bu kitabı doya doya, kana kana, düşüne düşüne okuyun. Hatta ben kitaplarıma kıyamadığım için altını çizemem, genelde post-it yapıştırırım en fazla. Fakat bu kitapta altı çizilesi birçok cümle olduğundan ikinci kez okuyup, önemli cümlelerle buluşmak niyetindeyim. Hepsinn altını çizicem :)


       Kitabımızda insan öz'üne kavuşuyor. kendini, varlığının aslında nasıl bir mucize olduğunu idrak ediyor yada etmesine vesile oluyor. Biraz düşünmek (iyi düşünmek, güzeli istemek) ve herşeyden önemlisi kendimize ve yapabileceklerimize inanmak gerektiğini vurguluyor. Akıcı bir dille yazılmış, içten ve samimi. Hatta öyle ki fazlasıyla da bizden. Yazarımız okuyucularının mektuplarına da yer vermiş. Kendini tanımanıza anlamanıza olanak sağlayabilecek bir eser.. Böylece aslında düşüncelerinizde hiç de yanlız olmadığınızı görmenize vesile oluyor. 

       Şunuda söylemeden geçemeyeceğim. Bu kitabı almadan önce çok düşündüm. Evet Nuray Sayarı'yı astrolog olarak beğenir severim ama konu kitap yazmaya gelince biraz düşündüm. Emin olamadım ama onu almak arzusu hep içimdeydi. İyikide almışım.



   O zaman sizde bu kitabın hayatınızı olumlu olarak değiştirebileceğine niyet edin ve okumaya başlayın! 

1 yorum:

  1. güzel sözler, bazı şeyleri bilsekte güzel cümleler halinde görünce evet haklı diyoruz.

    YanıtlaSil