14 Şubat 2014

SEVMEK GÜZEL ŞEY...

seni düşünmek güzel şey
seni düşünmek ümitli şey
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey
 
seni düşünmek güzel şey
seni düşünmek ümitli şey
fakat artık ümit yetmiyor bana
ben artık şarkı dinlemek değil
şarkı söylemek istiyorum…


İnsan sevince hep sevilmek istiyor değil mi? Karşılıksız sevmek hiç yok bizim ruhumuzda. Oysa keşke nedensiz, sebepsiz ve karşılıksız öylece sevebilsek. (Tabiki karşılık dediğim git aşık ol birine o seni istemesin ama sen ömrünü onu sevmekle tüket değil. Yanınızda olan sevgisi yüreğinize değmiş tüm insanlardan bahsediyorum. İster arkadaş, dost olsun isterseniz sevgili yada anne baba.) İşte ozaman değmeğin keyfimize, hayattan aldığımız mutluluğa. İnsan içinden geleni yapabiliyor o zaman ve bu yüzden hayatın tadını çıkartıp, bu mutluluğu iliklerinde hissedebiliyor. İnanın bana öyle. Kendimden pay biçiyorum. Sevgilim, beni düşünüp yani benim yaptığım gibi karşılık vermeyince nasıl sinir olup kendimi harap ettiğimi bilemessiniz. Sinirimden o günün öylece sinir harbi şeklinde ve ah vah keşke yapmasaydım demekle geçip gitmesine neden oluyordum. Ama biliyordum beni sevdiğini ve bunu süprizlerle ve benim gibi düşünerek dile getiremediğini. Buna rağmen benim önemsediğim günlerde yinede bekliyordum. Bir zaman sonra bu bizi çok yıpratmaya ve onun bazı şeyleri daha çok yapmamasına benim daha çok sinirlenmeme neden oldu. Sonra düşündüm, ya bu adamdan vazgeçecektim yada kendimi büyük beklentiler içine sokmaktan ve onu değiştirmeyeçalışmaktan vazgeçecektim. Ben ondan vazgeçmedim ben aslında yanlış olan içimde sürekli vıdı vıdı yapanı terk ettim. Ve şimdi inanınki çok keyifli herşey. Sadece keyifli mi hayır! Aşk daha fazla var, süprizler var. Beklentisiz yaşamanın saflığı, güzelliği, tadı var. Yakınarak beklediğim herşeyin kendiliğinden olduğu öyle şahane anlarım var ki. O yüzden herşeyi ve herkesi oluruna bırakarak sevmek, içinizden geldiği gibi sevginizi gösterebildiğiniz gibi sevmek ÇOK ÖNEMLİ. Siz sevdiğinizi mutlu ettiğiniz zaman, onun için sadece varlığı için, yanınızda olabildiği için,  onun sizi daha çok sevdiğini görecek ve bunu hissedebileceksiniz. Sonuçta hepimizin sevme şekli, bu sevgiyi anlatma biçimi çok farklı; biz birbirimizden çok farklıyız çünkü. O halde gelin sadece sevelim, bugün yarın değil, her an her dakika kalbimiz sevgiyle atsın.  Ve nedenlere bağlanmaktan vazgeçelim. Hep sevgiyle kalalım. HAYATIN TADI BİZ ONU SEVDİKÇE ÇIKAR. Sevmeyi sevenlerden olmak ve hayatımızda ise sevginin kıymetini bilenlerin olması dileğiyle!!!
Sevgimiz bir ağacın kökleri gibi her daim büyüsün ve kuvvetlensin...




 

1 yorum:

  1. Aynen işte, hayatın tadı biz onu sevdikçe çıkar.Bunu anlayabilene de yaşamak sevdadır, İzmir'den sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil