30 Aralık 2013

'' AÇLIK OYUNLARI: ATEŞİ YAKALAMAK'' ve ''DANIŞMAN'' İki Film Birden!

       2013'un son günleri artık bu iki gün bütün yılınızdan çok daha güzel geçsin ve yeni bir yıla bomba gibi başlayın inşallah. Heyecanlı, keyifli ve güzel bir hafta bizimle olsun... Tahminimce iki hafta kadar oldu bu filmleri izleyeli. Ama yine tembellik yakamı bırakmamış olacak ki yazmamışım :D Hatta bi kaç film daha var izleyip yazamadığım ama bir tanesi var ki izlemeyin diye mutlaka yazacağım bunu bir borç biliyorum! Hatta adınında hemen vereyim Danışman Filmi. Ne filmden bir şey anladım, ne konusu vardı adam akıllı nede aklımda kalan bir sahnesi. Zaman kaybından ibaretti. Resmen oyuncularına kanıp gittik filme. Zaten anlatılacak çok da bir şey bulamıyorum bu filmle ilgili. Hatta izleyen blogger arkadaşlarım anlatarsa bu filmin hangi amaçla yazılmış olabileceğini sevinirim! Zaten sinemalardada çok kalmadı. Aralığın başında vizyona girmesine rağmen şuan bir çok sinemada yok.











Yönetmen       : Ridley Scott
Oyuncular     : Cameron Diaz, Michael Fassbender
                              Javier Bardem, Penelope Cruz, Brad Pitt
Film Türü      : Gerilim, Dram
Vizyon Tarihi : 29 Kasım 2013
Süre                 : 1 saat 51 dakika


       İkinci filmim ise Açlık Oyunları; kitabıyla çok tutulan ve hepimizin adınıda çok duyduğu bir eser.  Bu merakımdan dolayı izlemeyi istemiştim. İzlemek, devam filmi olan Ateşi Yakalamak'a kısmetmiş :) İzlerken Allah'tan yanımda ilk filmi izleyen arkadaşlarım vardıda sora sora bazı yerleri tamamladım. (Tabiki ilk filmi izlemeden ikinciyi izleyince bazı yerlerde anlamamazlıklar olmuyor değil!) Filmde yaşanılan iki dünya var. Açlık Oyunlarında yarışması için seçilen kahramanlar ütopik dünyaya gönderiyor ve burada hayatta kalma savaşı veriyorlar. İkinci kez bu yarışma için seçilen Katniss Everdeen, bu kezde Açlık oyunlarının en yetenekli ve en zekilerine karşı savaşacaktır... Fantastik bir filmdi. Aksiyon hiç eksik olmadı son sahnelerde özellikle. Bende böyle aksiyon filmlerine bayılıyorum ya. Bu filmdenönce bi kaç tane (bana göre) pek güzel bulamadığım film izleyince, Açlık Oyunları'nı keyifle izledim. İlk filmi izleyenler daha çok keyif almışlardır büyük ihtimalle tabiki. :)









Yönetmen       : Francis Lawrence
Oyuncular     : Jennifer Lawrence, Laim
                         Hensworth, Josh Hutcherson,
                        Woody Harrelson, Elizabeth Banks
Film Türü      : Bilimkurgu, Aksiyon, Dram
Vizyon Tarihi : 22 Kasım 2013
Süre                 : 2 saat 26 dakika
 










1 yorum:

  1. danışman'ı bi türlü yakalayamadım artık netten izlicem.
    :)

    YanıtlaSil