5 Aralık 2013

AŞKIN MEALİ ''YUSUF İLE ZÜLEYHA'' _ Sinan Yağmur



Etkileyici.. 

Yusuf Peygamber ile Züleyha'nın aşkı hiç bu kadar güzel anlatılmamıştı bence. Bir çoğumuz az çok biliyoruz bu hikayeyi. Aşk öyle bir aşk ki gözde başlayıp gönülde biten. Beşeri bir aşk, herkese lütüf olamayacak ebedi saadete dönüyor. Öyle güzel ki, öyle manidar ki. Sadece bu hikayeyi bilmek yetmez gerçekten hissetmek öyle yaşabilmek asıl olandır. Tabiki bütün insanlara nasip olmaz böylesi bir aşk fakat bunu okumak da bir nimet. En zından benim için. Bu hikayeyi biliyorsanız bile, birde Sinan Yağmur'un kaleminden okuyun derim size...

Gerçekten öyle güzel, akıcı bir dille yazmış ki. Şiir gibi, akıp gidiyor.  Her kitabında ayrı bir uslüp, ayrı bir dokunuş var. İnsan mutlaka bir kez bile olsa bu adamın kitabını okumalı. Bir kitabı okuduktan sonra insanın kendini sorgulaya bilmesi güzel bir durum. Ve dönüp baktığınızda bir kitabın size birşeyler kattığını görüyorsunuz!!

''Kuyu. Zindan. Dünya. Ahiret. 
 Kuran'ın en güzel kıssasından dört kelime dört kapıyı açıyordu: 
 İman. Aşk. Sadakat. Vuslat...''

2 yorum:

  1. Sinan Yağmur kitapları mükemmel ötesi insanı başka bir iklime götürüyor. Aşkın Gözyaşları serisini okumadıysan okumanı tavsiye ederim. Sinan Yağmur'la aynı şehirde yani Konya'da yaşamak benim için ayrı bir lütuf. Kendine ait olan kitap evinde sık sık rast gelip sohbet edebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek okuyorum. Aşkın gözyaşlarından Bir kitap okudum onuda çok beğenmiştim diğer kitaplarıda kütüphanemde var ama üst üste okumuyorum. Böyle ara ara beni kendime getirsin diye okumayı tercih ediyorum :) Aaa Konya da mı yaşıyorsunuz? Ne kadar güzel severim oraları! Şanslısınız sevdiğiniz bir yazarla konusuyor olabilmek gerçekten güzel şey!

      Sil