9 Aralık 2013

HÜKÜMET KADIN 2...

       Kışın olmazsa olmazlarıdır sinema salonları. İnsana keyif verir, dışarıda çirkin bir hava varken sığınmak sıcacık salonlara! Sonra keyifle kurulup güzelce koltuğuna film izlemek Hele ki sevdiğin birileri varsa yanında ozaman daha bir başka keyiftir!merakla beklediğin filmi yada sevdiğin bir oyuncuyu izlemek. Benim için vazgeçilmezlerim arasında yer alır sinema keyfi. O yüzden sık sık gitmek isterim, giderim de! 

       İşte iki hafta öncesinde de yine böyle anlarımızdan birsinde kız kıza! (buradaki kızlar annemler olmakta :)) sinema gecesi yapalım dedik. Zaten bu filmin fragmanını izlediğimiz günden beri annemler gidelim demekteydiler. Hep ağlak türk filmine gidiyormuşuz ondan birazda komik filme gidecekmişiz. Zaten zorunluı türk filmi izliyorum onlarla. Alt yazıyı sevmiyorlar çünkü. Hatta yazı mı okuyacağız film mi izleyeceğiz diyorlar :P Tabi bişi denmez hm anne onlar hemde keyiflerini bozmak istemiyorum ki. Bizde bir sevinç bir heyecan (gülecekeler ya) gittik Hükümet Kadın 2'ye. Ben ilk filmi izlememiştim ki duyduğuma göre iyide yapmışım. Çünkü ilk filmde xate ölmüş sanırım. O yüzden izleyenler tekrar dirilmiş gibi bir durum oldu dediler. Ben bilmemde diyenlerin yalancısım :D










Yönetmen     : Sermiyan Midyat
Oyuncular     : Demet Akbağ, Sermiyan Midyat,
                      Gülhan Tekin, Mahir İpek 
                      ve Ercan Kesal
Film Türü      : Komedi
Vizyon Tarihi : 8 Kasım 2013
Süre              : 1 saat 45dk

   

    Filmin birincisini izlemeyenler bile rahatlıkla gidebilir diye düşünüyorum. Biz gittik gayette güldük.Sermiyan Midyat eleştirel bir yaklaşımla gülmemizi sağlamış. 1940 yılların hükümeti, olayları anlatılmış. Bazen abartılarak daha çok dikkat çekilmiş. Özellikle Faruk karakterinin o halleri yokmu! Çok fazla detay verip filmi anlatmak istemiyorum aslında. Son olarak bir konuya değinip yazıma son vereceğim. Diğer bir taraftanda kadının başarısını göstermek amaçlanmış evet güzelde bir anlayış olmuş fakat bir konu dikkatimi çekti. Çirkin kadın figuri ile de sanki biraz kadın yerden yere vurulmuş gibi geldi.
      Sonuçta güzel bir film çıkmış ortaya amacına da ulaşıyor. Eee tamam merak edenler gidip izleyin hadi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder