30 Ocak 2014

BÖĞÜRTLEN KIŞI _ Sarah Jio



       Havaların tam da soğuduğu günlerde elime aldığım bu kitap içimi ısıttı. İnsanların yüreğine dokunan sıcacık, içten ve duygu dolu bir kitap. Soluksuz okuduklarımdan. Zaten üç gündede bitti. Eğer vaktiniz varsa bi günde bile bitirebilirsiniz! Sayfalar akıp gidiyor, okumasanız meraktan deli oluyorsunuz. İçerden bi ses beyninizi kemiriyor ne oldu? ya şimdi ne olacak? diye. Eğer bu tarz kitapları seviyorsanız ve okumadıysanız hadi başlayın bir an önce, haftasonu okuyuverin ;) Öncelikle bu kitapta beni çeken şeyin böğürtleni çok sevmem olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Kitapçılarda ilk gördüğüm aaa böğürtlen kışı diyo. Ne kadar sevimlidir, kesin eğlenceli olacak. Böğürtlenlerden bahsedecek şahane diye düşünmekten kendimi alamadığımı hatta sırf bu yüzden kitabının arka kapağını bile okumadığımı söyleyebilirim. Hatta kitabı okumaya başladığım ana kadar da kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu. Ne anlattığını bilmiyordum ama güzel olduğundan emindim aynı ''Mart Menekşeleri''nde olduğu gibi. Yazarın ilk kitabıda beni esir almıştı okuduğum bu üçüncü kitabıda...

       Romanı özetlemek olayları anlatmak istemiyorum. Çünkü bir hevesle başlayın ve sonrası aksın gitsin ne olduğunu bilmeden merak ederek ve bunun tadını çıkararak okuyun istiyorum. Sadece şunu söylemek isterim. Mayıs ayında çıkan kar fırtınası ile ilgili yapılacak haber, bir çok insanın hayatını derinden etkileyecektir...
Böğürtlen Kışı.

Son olarak birde yazarın bizimle paylaştığı Böğürtlen Kışı şarkısını sizde dinleyin istedim işte burda buyrun:

http://m.youtube.com/watch?v=q1xD5CWq1YQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dq1xD5CWq1YQ

6 yorum:

  1. Sarah Jio, gerçekten muhteşem bir yazar; ilk olarak "Yağmur Sonrası" kitabını okumuş ve hayran kalmıştım.Daha sonra "Mart Menekşeleri" ni okudum,hem de 1 gün gibi kısa bir sürede :)
    Henüz maalesef "Böğürtlen Kışı" nı alıp okuyamadım ama bu tür güzel yorumlarını gördükçe sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bende çok beğeniyorum kitaplarını. Öyle içten ve sıcakki şahane geliyor!
      En kısa zamanda okumanı tavsiye ederim gerçekten iki kitabı okuduysan seversin!

      Sil
  2. jıo okuyamadıklarımdan diyorum her defasında , pişmanlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen bi tane okumalısın, keyif alacaksın eminim!
      Ki sen ne kadar çok okuyorsun bunuda araya sıkıştırırsın :)

      Sil
  3. ismi de güzel kapak da sen de iyi diyon.
    o zaman bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil