4 Şubat 2013

ADAY gösterilmek güzel şey :)


Önceliklee hepimizee musmutlu bir hafta diliyorum :) 

http://kitapkumbaram.blogspot.com Bir ödül almış ve bu ödülün gereği üzeri yazdığı soruları cevaplamam için beni aday göstermiş. Çok teşekkür ederim öncelikle aday gösterdiğin için. Yazdıklarını okumak da cevaplamak da keyifliydi beni için. Öncelikle senin sorularını yazıyorum ve altında benim cevaplarımı paylaşacağım. Buyurun sorularımız:

1-- Kaç yaşındasın?
2-- Uğuruna inandığın bir eşyan varmı?
3-- En sevmediğin özelliğin?
4-- En sevdiğin kitap?
5-- En sevmediğin kitap?
6-- Siyah mı, beyaz mı? (Neden)
7-- Hayatta vazgeçemeyeceğin 3 şey?
8-- Canan Tan mı, Elif Şafak mı, Ayşe Kulin mi? :)
9-- Hediye vermek mi, hediye almak mı;? :)
10-- Bu yılki okuma hedefin kaç?
11-- Yazsaydın hangi yazar olmak isterdin?



1) Eğer hissettiğim yaştaysam henüz çocukumm :) Bilmiorum 5-6 olabilir. Yoksa 25 :) olacaktımm.
2) Eşyalarımla kişisel bağlarım vardır hep ama öyle uğurlu gelen direk şu eşyam var diyemiyorum.
3) Sevgi arsızı olmam,Herkesi çok sevmem ve insanlar için kendimden çok şeyler vermem!!
4) Ya o kadar çok kitap var ki en sevdiğim. Yüreğim Seni Çok Sevdi. Adını duyduğumda bile mutlu oluorum tüylerim diken diken olur. Kahperengi, Kızıl Nehirler, Serenad, Da Vinci şifresi, eklemeden geçmek istemiyorum erkek dedikodusu :)))
5) Ahmet Ümit_ Aşk Köpekliktir.
6) Hem siyah hem beyaz desem :) Siyah kıyafetlerde, ojede, makyajda, ayakkabıda vb. şeylerde çok asil durduğu için. Beyaz ise modern mimarinin benim açımdan en güzel tamamlayıcısı olduğunu düşündüğüm için!
7-- Hayatta vazgeçemeyeceğin 3 şey? Sevdiklerimmmm, zamanım ve hobilerim
8) Ayşe Kulin henüz okumadığım için bilmiyorum. Canan TAN
9) İkisiiide tabikiiii en sevdiklerimm, düşünmek ve düşünülmekk tutkum benim!!
10) Her ay 4 kitap okunmalı dedim ve 48 karar kıldım!
11) Biri olmak değil ben olarak yazabilmeyi isterdim ki!


Sevgilerimle :)

4 yorum:

  1. he he heee yine çok içten. tamam öğrendik sevgi arsızısın doymuyorsun tımım tımım.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Çooook çok teşekkür ederim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil