12 Şubat 2013

Tap tazecikkk MİM :)

Öncelikle Diiiiipciim beni Mimlemiş ona çok teşekkür ediyorum :)  

Mim: Hangi şekilde kitap okumayı seversiniz?

Her yerde, her anımda, çantam da torbam da kitabım olur. Eee ne zaman ne yapacağım belli olmuyor :) Kitap okumak ayrı bir zevk ayrı bir dünya. Yanımda olduğunda okumasam bile içim rahat oluyor. Kuaförde oturup beklerken yada saçım yapılırken, beklemeli başka işlerim olduğunda hep kitabım yanımdadır açarım okurum. Vapurda kitabımı okumayı seviyorum. O nasıl bir keyiftir öyle. Birde birçok insan güzelce oturuyor, sabah çay yada taze sıkılmış portakal suyunu alıyor ve açıp kitabını okuyor. Böylece insan daha da şevkleniyor :) Bende her gün iş-ev arası gidip gelirken; yerleşiyorum koltuğuma, açıyorum kitabımı ohh misss :) Maalesef diğer toplu taşıma araçlarında, otobüs, araba, minibüs, metro... kitap okuyamıyorum, çok midem bulanıyor çünkü. 

Tabi bunlara ek olarak birde evde okuma hallerim var. Yatağıma uzanırım bir güzel sırtıma da 3-5 yastık koyarım pufi pufi :) uzun oturarak okurum kitaplarımı. En keyifli kitap okuma halidir benim için. Bazen de hiç halim olmaz direk yatar pozisyonumu alırım bir sağ bir sol yatak döne döne sayfaya göre okurum kitabımı :) 

Kitaplarım her şekilde benim için okunabilir işte...



6 yorum:

  1. ne mutlu size, :)her yerde okuyanlar görmek istiyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveett kitap delisi olan herkesciklere çok mutlu ama :))

      Sil
  2. :)) hmmm kitap okuma şekli diyince şekilden şekile girdiğimi bilirim :D
    eğlenceli kısmıdır okuma şekli aslında :D
    evdeyken sorun olmuo nasılsa:D

    YanıtlaSil
  3. ha haaa pek tatlı şekillerde okuyormuşsun evde yaw.
    :)
    vapurda okumak ne zevkli olmalı.
    bak bu şans işte.
    :)

    YanıtlaSil