13 Şubat 2013

KARANLIĞIN ELLİ TONU _ E. L. James




“Çenemi tuttu ve beni var gücüyle öptü. Tutkuyla, yalvarır ve birşey ister gibi. İstediği neydi? Bilmiyordum. Beni nefessiz bırakmıştı.
Ciddi bir yüzle, gözlerimin içine bakarak “Beni… bir daha… sakın… bırakma” diye yakardı.”

       Ne söylemeliyim ne yazmalıyım nasıl başlamalıyım bilemedim o yüzden kitaptan bir yeri yazdım :) Kitabımız kaldığı yerden son hızla devam ediyor. Yine soluksuz okunacak, nefes kesecek türden. 
       Bu sefer içerik olarak biraz daha farklıydı ikinci kitabımız. Grey'in hayatına bakış açısına, karanlıklarına dayanamayan Anastasia'nın ilişkilerini noktalayıp, gider. Kendi hayatına bir düzen vermek zorundadır. Bir yayın evinde işe başlar fakat ne yazık ki bir türlü Grey'i aklından çıkartamaz. Günden güne erir. Ne olursa olsun onu seviyordur çünkü. Grey cephesinde de işler hiç de göründüğü gibi değildir. Ve bir gün Christian yeni bir teklifle Ana'nın karşısına çıkar. Birbirlerini unutamayan bu iki aşık kaldıkları yerden daha farklı bir şekilde ilişkilerine devam ederken, hiç beklenmedik olaylarla sizi büyülüyor. Kitabın her satırında gizem, tutku ve aşk yüksek dozda hissediliyor. Grey'in farklı yüzlerine tanıklık ediyorsunuz ve bu gizemli zaman zaman histerik :) dünyanın merakıyla sabırsızlanıyor, kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Kitaplar arasında en büyük fark ise Karanlığın Elli Tonu'nda sayfalar buram buram aşk ve sevgi kokuyor. 
       Kitap bu sefer iki sürpriz sonla bitiyor. Üçüncü kitabıma da bu yüzden hemen başlıyorum. Meraktaan duramıyorum ki! Birde unutmadan şunu eklemek istiyorum kitabımızın filmi çekiliyor yakında sinema salonlarında da karşılaşacağız bu kitabımızla!



2 yorum: