15 Şubat 2013

''KAYA PRESTİGE OTEL'' Açık Büfe KAHVALTI :))





Offf offff kii ne offf... O nasıl güzel bir kahvaltıydı ya resmen tadına doyamadım! Geçtiğimiz cumartesi sabahımıza güzellik katan enfesssss bir kahvaltı ile güne başlamak gibi keyiflisi yok. Manzara desen her yer çam ormanları, önümüzde havuz ohh mis mis. Bu sefer tadına, keyfine doyulmaz mekanımız İzmir Kaya Prestige Otel'di. Sabahın az erken saatinde kahvaltıya gittik. Otelimizin kahvaltı saaatleri tabi biraz erken 08:30 da başlıyor 11:00'e kadar. Biz gittiğimizde saat 10 azıcık geçiyordu :)) Ama neyse ki kahvaltı açık büfe olduğu için yiyeceğimiz herşeyi önceden aldık ve sonra kahvaltıya başladık. Malum 11:00 de bütün herşey toplanmaya başlayacaktı. Eee o kadar güzel şeyi yemezsek olmaz dedik daldık açık büfelere. Masamızın bir kısmının genel görüntüsünü paylaştım ilk resimde. Baktıkça benim bile iştahım kabarıyorr yeniden... Bazen düşünmüyor değilim kim bilir nasıl bir portre çiziyorum böle yemek düşkünü gibi bi halim var gibi görünüyor uzaktan bakınca :) Aslında öyle çok yemek yiyen iştahlı biri hiç olmadım, herkes iskeletor olduğumu söylese de güzel yemek gördüm mü de övmeden tadına bakmadan duramam! Neyse yemek candır bitti :) Hemenn masamızı detaylıca incelemek ve Otelimizi anlatmak istiyorum. Kahvaltıda herşey taptazecikti ve önümüze sunulan bütün yiyecekler kaliteliydi. Adamlar açıık büfeyi göstermelik yapmamışlar. Verdiğin paranın hizmetini sunuyorlar, hakkını veriyorlar.


Hepimiz birer tane omlet yaptırdık. Sıcacık. Zaten sırada bekliyorsun nasıl istediğini söylüyorsun hazırlıyorlar. Biz beşimiz de farklı faklı söyledik. Tabi ben buraya 2 tanesinin resmini koydum :) Benimki mantarlı domatesli kaşarlıydı nişanlımın ki ise sucuklu kaşarlıydı. Pek lezzetli geldi kocaman omletlerimizi sildik süpürdük! Genelde kahvaltılarda hep haşlanmış yumurta verdiklerinden tabii böyle olmuyor yemesi de, anlatması da.


 Tabakları ağzına kadar doldurup (açgözlülük yapmaktan) sonra hiçbirinin yenmeme durumundan hiç hoşlanmam. Türk milletinin huyu mudur, nedir? Herşey dahil otellerde o tabaklar tepeleme dolar sonra hepsi cuuup çöp. Yenmez ne kadar isteseniz de o kadar şey yiyemezsiniz ki. Bu yüzden insan yiyeceği kadar almalı ya israfa ne gerek var ki? Kalk yedikçe doymazsan al kaçmıyor ya! Off ne kadar çok dolmuşum ben ya. Peynirlerimize dönelim hemen. 10 çeşitten fazla peynir vardı sanırım. Ben yalnızca 6 çeşit aldım tabağıma :)) hepsinden azar azar küçük küçük. Otlu peynir, tel peyniri, beyaz peynir, tulum, kaşar ve lor peyniri... Yanında zeytinler :) ben yine minik bir karışım yapıp 3 çeşitle sınırladım kendimi. Bu arada yeşil zeytini çok seviyorum :) Salam vee vazgeçilmezim olan yeşillikler! Tam bir ot delisi olan ben için ideal. Birde domates- salatalık ayrılmaz ikilisinden aldım. Bu mevsimde ben pek domates filan yemeği sevmem hatta o yüzden tabağıma bir dilimcik aldım ama tadına bakınca (hepimiz) yanlış bir düşüncede olduğumuzu anladık. Mükemmeldi. Tazecik lezzetli ve tam olarak domates tadında. Ve sonrasında ortaya bir domates salatalık tabağı geldi zaten.


İçecek olarak bir çok şey var tabi ki de ama biz yine her zaman ki gibi çaydan vazgeçemediğimiz için termosta çay istedik. Bide içimizi tazelesin, yenilenelim taptaze olalım diye taze sıkılmış portakal suyu aldık yanına da. Ben bir portakal ve portakal suyu canavarı olarak her yemek ile beraber portakal suyu içebilirim kii :) 




  
Vee tatlılarımızzın bir kısmı :) ahahah daha ne olsun dediğinizi duyar gibiyim evet daha ne olacak ama vardı bi kaç bişi daha :)))) Sabah kahvaltılarda ballı ceviz yemeği çok severim ben. Kuru kayısı, incir, üzüm ve erik... Kuru yemişler sabah kahvaltıda iyi gidiyor valla ben seviyorum ımmmmm... Birde her zaman ki gibi en sevdiğim reçelden ahududu reçelinden aldım. Yanında içimizi ısıtsın diye tahin pekmez ve petek bal ona eşlik etti :) En sona da en güzell, pek de sevimli olarak tabağıma yerleştirdiğim of çicolata soslu PANKEK'leri koydum :) Haksız mıyım ama çok şahane gel de ye beni dedirten cinsten görünmüyorlar mı?


Hafta sonunuzun mutlu, en sevdiklerinizin eşliğinde, ağzınızın tadıyla pek tatlı, şekerli geçmesi dileğimle! Mutlulukla ve sevgiyle kalın.. 

8 yorum:

  1. Pankek benim bittiğim nokta oldu şu an ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt işte o yüzden onu en sona sakladım ya :)))

      Sil
  2. harikaymış, afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr ederimm :))
      beraber olsun :)

      Sil
  3. maşallah maşallah yemeyi hiç sevmiyorsun keyifli senii. bi de masaj sauna iyi olur böle yerlerde. portakal suyu ben deeeee.
    :)
    romantik komedi 1-2 arka arkaya izlemiş oldun ne güzel işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemeğii hiç sevmem :))) amaa keyfime düşkünümdür :)
      ahh bende tam onu düşünüodum masaja ihtiyacım var zaten :))
      Sende izlemişşin romantik komediği yorumlarını okudum bile :)

      Sil
  4. pancake ler açlık hissimi arttırdı.. harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil